Folk sier de rareste ting om bedriften min. Hvordan kan vi få bedre omdømme? 

Vi hjelper deg snu historiefortellingen om deg fra skurk til helt.

1. januar 2025

Har du opplevd å få kaffen i halsen når du har lest noe absurd som folk sier om næringa di?

Har du opplevd at folk misforstår eller ikke vil vite om de bra tingene du jobber med?

Det gjør vondt når folk tror de verste ting om bedriften du jobber i.

Det er mulig å snu et dårlig omdømme. Men det tar tid.

Vi hjelper deg lage en langsiktig strategi på hvordan du kan bygge opp igjen tillit til målgruppa di og snu historiefortellingen fra skurk til helt.

Hvordan jobber vi med å snu omdømmet?

Greia er, du må gjøre jobben selv. Det er ingen som forteller de bra historiene om deg helt av seg selv.

Hvis ikke du gjør det, er det ingen som gjør det.

Det betyr at du må slutte å forsvare deg og begynne å fortelle en offensiv historie om hvem dere er og hva dere gjør og hvorfor.

Hvordan funker det?

1.Du tar kontakt med ditt problem

2.Vi stiller en rekke spørsmål til deg:

Hva ønsker du å oppnå?
Hvordan burde folk se på din bedrift?
Hva er det du bidrar med positivt?
Hvilken visjon har dere for fremtiden?
Hvem er det de viktigste folka dere vil snakke til?

3.Vi koker ihop en plan ut fra dine behov og ressurser

Prioriterte målgrupper
Prioriterte budskap
Kanaler og uttak av budskap

4.Vi presenterer planen for deg og du kan komme med tilbakemeldinger.

5. Du finner ut om du vil utføre planen alene eller om vi skal bistå deg gjennom prosessen

Priser og tidsbruk

Det er veldig vanskelig å gi en pris før vi vet hvilken sak det gjelder og hvor lang vei vi har å gå før vi når målet.

Å jobbe med omdømme er en langsiktig prosess. Det skal mer til å bygge opp tillit enn et par innlegg på Facebook.

Vil du at folk skal slutte å si rare ting om bedriften din?

Ta kontakt med daglig leder i Rethink Food, Siv Heimdal, på telefon 45491170 eller på epost siv@rethinkfood.no